OTIN COLLECTIVE
Naast fulltime content creator te zijn ben ik bezig met mijn eigen kledingmerk die ik samen met 2 andere jongens heb. Dit kledingmerk is ontstaan toen ik Carlo Mulder ontmoette bij mijn vorige baan. Hij had destijds zijn eigen kledingmerk genaamd “Afyre” en ik had samen met mijn broertje een merk genaamd “Fellow Fits”.
Waar Carlo handen miste om al het werk te verrichten en iemand die content kon maken. Misten wij iemand die de shirts designs kon maken. Samen zijn we toen “Otin Collective” begonnen.
Otin is een afkorting van “Our time is now” en met het merk proberen we ons te focussen op het belang van vandaag. We proberen niet teveel naar de toekomst te kijken maar juist te kijken naar de dingen die we vandaag kunnen doen om voor een betere morgen te zorgen.
Inmiddels hebben we een paar collectie’s uitgebracht en zelfs een samenwerking mogen doen met “Kopjek”.
Je kan ons vinden op www.ourtimeisnow.nl